لوله تراوا

لوله تراوا

لوله تراوا چیست؟

لوله تراوا همان نام دیگر دیفیوزر شلنگی است و کاربرد های یکسانی با ان محصول دارد ؛ تراوا به معنای تراوش کننده و سیستم آبیاری زیرزمینی است ؛ تراوا سیستمی است که با استفاده از لوله های متخلخل اسفنجی آب، کود، سم و اکسیژن را در یک فضای رطوبتی، مستقیما در اختیار ریشه قرار می دهد و اجازه نمی دهد حتی یک قطره آب هدر رود. همچنین از این لوله ها به عنوان دیفیوزر شلنگی میتوان استفاده کرد. که در حوضچه های پرورش ماهی با توجه به نیاز به هوادهی میتوانید از این لوله برای هوادهی یکنواخت و عالی استفاده کنید.

این محصول با نام لوله متخلخل اسفنجی نیز شناخته میشود.

 

لوله تراوا چیست

کاربرد لوله تراوا

● ابیاری فضای سبز و چمنزار

● ابیاری قطره ای

● ابیاری باغات

● ابیاری گلخانه ها و کشت هیدروپونیک

● استفاده بعنوان دیفیوزر شلنگی و هوادهی در استخرهای آب به منظور اکسیژن رسانی بهتر در آب و افزایش ظرفیت تولید آبزیان در واحد سطح

● تزریق گاز اکسیژن یه ریشه گیاه

●از این محصول به عنوان دیفیوزر شلنگی نیز استفاده میکنند و کاربرد های یکسانی با هم دارند

برای فضای سبز این لوله ها را در عمق ۱۵ سانتی متری زیر خاک قرار میدهند . لوله ها به صورت موازی و به فاصله ۳۰ تا ۵۰ سانتی متر از یکدیگر قرار میگیرند که تمام سطح خاک را به یک اندازه مرطوب می نمایند و سپس چمن کاری انجام میشود. حداکثر طول قابل استفاده در حدود ۲۵ متر می باشد.

کاربرد لوله تراوا

قیمت لوله تراوا

شما میتوانید با گفتن صنعت و شغل خود به مهندسان ما و مشورت با ان ها و استعلام قیمت از ان ها از بهترین قیمت لوله تراوا برخوردار شوید. «پارس درایو نماینده بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت این محصول در ایران است »

قیمت لوله تراوا

مزایای لوله تراوا

●صرفه جویی آب به میزان حداکثر
●عدم وجود تبخیر
●صرفه جویی اقتصادی :عدم نیاز به قطره چکان، بابلر، میکروجت و غیره…
●عمر طولانی سیستم بسته به نگهداری و سرویس بین ۱۵ تا ۳۰ سال
●قابل استفاده در فشار های پایین
●قابل استفاده بر روی سطح زمین و زیر خاک
●مصونیت از سرما و گرما
●مصونیت از آسیب و سرقت
●گسترش بیشتر ریشه
●قابل استفاده در هر نوع خاک و آب و هوا
●عدم مزاحمت برای ماشین آلات و کارگران
●مصونیت از حیوانات و جوندگان
●عدم نیاز به تسطیح و تراز بندی

مزایای لوله تراوا

برایه اطلاعات بیشتر راجب این محصول با مشاوران و مهندسان ما تماس بگیرید تا بهترین خرید را تجربه کنید

خرید لوله تراوا

برایه خرید لوله تراوا با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت میتوانید از مشاوران ما مشاوره رایگان دریافت کنید تا خریدی خوب و عالی داشته باشید و لازم به ذکز است بدونید شرکت توسعه صنعت پارس ماشین نماینده این محصول در ایران است .

۰۹۱۲۶۰۱۱۶۰۳

خرید لوله تراوا
محصولات شرکت پارس درایو

شرکت صنعتی پارس درایو به عنوان یکی از بهترین شرکت های وارد کننده محصولات صنعتی این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا با بررسی دقیق محصولات و مشاوره گرفتن از مشاوران متخصص ما بهترین و استاندارترین محصول را خریداری فرمایید و از خرید خود لذت ببرید در لیست زیر تعدادی از محصولات شرکت پارس درایو قرارداده شده که شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان تصمیم بگیرید و بهترین انتخاب رو همراه با بهترین کیفیت و بهترین قیمت داشته باشید.

نیاز به کمک دارید؟ پیام دهید