لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک

لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک

لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک چیست؟

برای استفاده بهتر از دستگاه تزریق پلاستیک نیازمند لوازم جانبی بوده تا بتوان عملکرد دستگاه را بهتر کرد، لوازم جانبی در دو نوع داخلی و وارداتی موجود می باشد. لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک شامل قطعات مصرفی زیاده بوده که در صنایع تولید بطری، تولید سبد و غیره کاربرد دارند.

توسعه صنعت پارس ماشین وارد کننده و نماینده بهترین برند انواع لوازم جانبی ماشین آلات تزریق پلاستیک می باشد.

۱٫گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک

۲٫آسیاب دستگاه تزریق پلاستیک

۳٫مواد کش دستگاه تزریق پلاستیک

۴٫چیلر دستگاه تزریق پلاستیک

۵٫میکسر مواد دستگاه تزریق پلاستیک

۶٫سیلندر ماردون دستگاه تزریق پلاستیک

۷٫کنترل کننده دمای قالب یا گرم کن قالب دستگاه تزریق پلاستیک

انواع لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک

قطعات جانبی دستگاه تزریق پلاستیک انواع مختلفی دارد که در ادامه به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

انواع لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک

گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک

بعضی از مواد اولیه دارای رطوبت هستند. اگر این مواد بدون رطوبت گیری یا به اصطلاح گاز گیری استفاده شوند، قطعه کاملا بی کیفیت تولید می شود. به همین دلیل اول مواد اولیه را درون دستگاه گازگیر می ریزند تا عملیات گازگیری انجام شود و رطوبت آنها از بین برود و سپس مواد بدون رطوبت را می توان وارد دستگاه تزریق پلاستیک کرد. شرکت پارس درایو وارد کننده و نماینده بهترین برند و ببهترین قیمت این محصول در ایران است.

گازگیر دستگاه تزریق پلاستیک

موادکش دستگاه تزریق پلاستیک

برای انتقال مواد اولیه به دستگاه تزریق پلاستیک از مواد کش استفاده می کنند. مواد کش ها در مدل های مختلف ارائه می شوند که هر کدام متناسب با ویژگی های که دارند برای کاربری های خاصی به کار می روند. برای انتخاب دستگاه مواد کش باید به ظرفیت مورد نیاز دستگاه، فاصله انتقال مواد و تعداد دستگاه های موجود در مواد کش توجه کرد.شرکت ما وارد کننده و نماینده بهترین برند انواع موادکش ها با بهترین قیمت در ایران است.

موادکش دستگاه تزریق پلاستیک

کنترل کننده دمای قالب یا گرم کن قالب دستگاه تزریق پلاسیتک

گرم کن قالب، کنترل کننده دمای قالب دستگاه است که به کمک یک مایع سیال مانند آب یا روغن به کنترل کردن دمای قالب کمک می کند. گرم کن قالب، وظیفه قرار دادن دما در بازه ۱۰۰ تا ۲۰۰ درجه سانتیگراد را دارد. شرکت پارس درایو وارد کننده و نماینده بهترین برند و ببهترین قیمت این محصول در ایران است.

کنترل کننده دمای قالب یا گرم کن قالب دستگاه تزریق پلاسیتک

آسیاب پلاستیک

بعضی از قطعات تولید شده دارای کیفیت مطلوبی نیستند یا در حین تولید آسیب می بینند که برای استفاده مجدد از این قطعات آسیب دیده باید آنها را درون دستگاه آسیاب تزریق پلاستیک ریخت تا مجدد بتوان از آنها استفاده کرد. شرکت پارس درایو وارد کننده و نماینده بهترین برند و بهترین قیمت انواع این محصول در ایران است.

آسیاب پلاستیک

میکسر مواد دستگاه تزریق پلاستیک

برای مخلوط کردن و هم زدن مواد پلاستیک از میکسر مواد پلاستیک یا همزن استفاده می شود. میکسر مواد دستگاه تزریق پلاستیک به سرعت ترکیب شدن مواد کمک کرده و در کارخانه های گرانول سازی بیشترین استفاده را دارد. شرکت پارس درایو وارد کننده و نماینده بهترین برند و بهترین قیمت انواع این محصول در ایران است.

میکسر مواد دستگاه تزریق پلاستیک

چیلر دستگاه تزریق پلاستیک

از چیلر تزریق پلاستیک برای خنک کاری قالب و روغن دستگاه تزریق پلاستیک استفاده می شود. چیلر باعث شده تا زمان خنک کاری قطعه کاهش پیدا کند و در نتیجه تولید افزایش یابد. این روند باعث صرفه جویی در زمان نیز می شود.

چیلر دستگاه تزریق پلاستیک

سیلندر و ماردون دستگاه تزریق پلاستیک

سیلندر و مارپیچ از اجزای اصلی دستگاه تزریق پلاستیک و اکسترودر است. خرابی مارپیچ باعث می شود تا مواد به خوبی ذوب نشوند و در خروجی قطعه به مشکل برخورد. جنس مواد اولیه در انتخاب سیلندر و ماردون تاثیر گذار است. از فولاد بیمتال برای مواد که خوردندگی دارند استفاده می شود. کاربرد این لوازم جانبی در مصارف اکسترودر، پی وی سی و غیره می باشد. سیلندر و مارپیچ های تک محور بیشترین استفاده و ماردون های کونیکال و موازی نیز در اکسترودر از پر مصرف ها می باشند. شرکت پارس درایو وارد کننده و نماینده بهترین برند و بهترین قیمت انواع این محصول در ایران است.

سیلندر و ماردون دستگاه تزریق پلاستیک

جهت کسب اطلاع از جدیدترین لیست قیمت ها و مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با مهندسان ما تماس بگیرید

محصولات شرکت پارس درایو

شرکت صنعتی پارس درایو به عنوان یکی از بهترین شرکت های وارد کننده محصولات صنعتی این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا با بررسی دقیق محصولات و مشاوره گرفتن از مشاوران متخصص ما بهترین و استاندارترین محصول را خریداری فرمایید و از خرید خود لذت ببرید در لیست زیر تعدادی از محصولات شرکت پارس درایو قرارداده شده که شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان تصمیم بگیرید و بهترین انتخاب رو داشته باشید .